Monday, August 07, 2006

Johan P. Berckmans ontvangt Prima Primaattitel wegens verdiensten voor de astrologie!

Wat voorafging:

Jan Leyers heeft een mooie stem, en een mooie website. http://www.janleyers.be/v2/index.html Maar de spamcontrole van zijn gastenboek is ongenadig voor mij: no pasaran!

"Possible Spam Attack !!! U heeft waarschijnlijk de spamcode verkeerd of niet ingevuld. U mag eventueel opnieuw proberen door op de back toets te klikken, maar uit veiligheids overwegingen moet u wel heel het bericht opnieuw typen. Sorry voor het ongemak."

De cursivering is van mij. Tja, als dat zo'n keer of twee onterecht gebeurt na het typen van een relatief lang bericht, dan zoek je alternatieven... Het management van Jan Leyers aangeschreven, en deze vriendelijke mensen stuurden mij geboortedatum en -plaats, maar het zo belangrijke geboorte-uur was hen onbekend. Maar waarom al die moeite...
Ik bestudeer de astrologische traditie al lang en verzamel daarbij regelmatig geboortegegevens (geboortedatum, geboorteplaats en geboorteuur) van Vlaamse en Nederlandse prominenten op gebied van sport, cultuur, media, wetenschap, kunst, politiek, ... Met deze gegevens kan ik de horoscoop trekken en de beweringen van die astrologie toetsen. Dat is een uit de hand gelopen hobby van me.

Zo mocht ik mij de laatste maanden verheugen in reacties van bijvoorbeeld Herman Brusselmans, Steve Stevaert, Marc Eyskens, Jeff L. Hoeyberghs, ... Tja, ik ben een omnivoor - iederéén is interessant.

Op middellange termijn hoop ik mijn bevindingen in boekvorm of gelijkwaardig uit te geven, en daarbij wil ik gebruik maken van citaten uit de pers en deze dan linken aan typische standen in de horoscopen van betrokkenen

Vandaar mijn vraag aan Jan Leyers: mag ik uw precies geboorte-uur? Hartelijk dank alvast & keep up the good work!
...
Even later (echt maar even hoor) na deze publicatie en een melding ervan aan de manager van Jan Leyers kreeg ik een e-mail terug mét het gevraagde uur! Dhr. Johan P. Berckmans, bedoeld manager, had de moeite genomen om naar de moeder van Jan Leyers te bellen! Kijk, zo'n man, dat is nu echt een prima primaat ;-)

Bedankt!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home